hemma

Är hemma nu. Först började det med att planet var försenat i 10 timmar men det var ändå rätt skönt eftersom då fick vi mer tid och packa + att vi fick en extra dag där annars skulle vi ha åkt hem kl 4 på morgonen. Vi åkte istället hem kl 6 dagen efter. Fast det blev många förseningar och massa klydd. Vi mellan landade i Shjaria eller något sånt och jag fattar fortfarande inte varför man var tvungen att gå av där. Ut en kvart in. När vi sen lyfte kunde jag knappt hålla min ögon öppna. Jag somnade och sova änna till det bara var en 1 timma kvar. Jag kan inte fatta att jag sov 5 timmar på planet. Jag ville verkligen inte hem när vi satt på planet och när vi sa hejdå till charles & lew så ville jag veeerkligen inte hem. Nu måste jag bara smälta att jag faktiskt har varit i thailand, väntar fortfarande på att jag ska vakna upp från en dröm och ja allt ska vara en dröm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0