Big buddah & elefant


Idag var det mulet så vi åkte upp till BIG BUDDAH och sen påvägen hem så red vi på elefanter. Skit vad läskigt det var i början jag trodde att jag skulle dö. Fast elefanten jag och min mamma åkte på var den minsta men det var ändå läskigt. Vi åkte iaf till en fabrik eller vad man ska kalla det där dom gör nötter. Vi fick smaka nötter os.v. Sen åkte vi hem och slängde oss i poolen. Vid 7 tiden åkte vi in till Kata beach som ligger ca 15 mintuer härifrån och åt middag. Vi skulle igentligen till en reagge bar men det var fullsmokat med folk så vi gick till en annan resturang. Vi gick runt och kollade i några affärer köpte sandaler & 2 linnen och sen åkte vi hem. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder imorgon annars blir jag arg :) har varit mulet nu i 2 dagar. Fast det har ändå varit rätt bra för då har vi gjort annat som Phuket zoo, Big buddah os.v. Idag har vi också varit här i en hel vecka fast det mer känns som att vi kom i förrigår. Det är sjukt. Nu ska jag gå ut och sätta mig i värmen, vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: isabella sobczyk

exakt den buddahn har jag också besökt, mitt namn finns skrivet inuti den buddahn, mitt namn finns i en av stenarna/plattorna de byggde buddahn med ;)

2011-01-10 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0